Until the Cows Come Home…

Fires are back. Winds in California. Crazy stuff. Hope everyone is safe. It’s a pain to replace buildings, it’s sad to lose all your stuff, but people (and animals)…let’s keep them all safe. It’ll be interesting to see if PG&E is the cause of the fire in Sonoma after all their squawking about turning things off. Humans like to control things. Nature does too. So far, San Diego has not had a major fire…but we still have wind predicted today.

Something about the hot dry air messes with my head. I’m not headachy like usual…just fuzzy. OK, maybe that’s a long week and it’s Friday more than the Santa Ana winds. I did finish reading all the science essays. Well, I finished all the ones that were originally turned in. Now I need to go grade all the late ones. Ugh. I know what I’ll be doing all weekend. Grades. Yup. Well. Once I finish the quilt.

No, it’s not done. It’s almost done.

There’s something about having a huge quilt on your lap when it’s hot and dry (ugh) that is exactly no fun. But I got all the binding and one sleeve done. I have part of one sleeve yet, and then I need to ink, iron, and dehair. That’s tonight.

Kitten assist. She’s really not very helpful.

I am really tired this morning. This is not surprising.

Kitten gets to nap all day. But then she wants to hang out with me the rest of the time. These guys too. Unless my ex is here. They like him best. Something to do with food or play or IDK what.

Basically whoever comes in the door is their new best friend…especially if they run around with them a lot. I don’t think I’m walking dogs today. It’s still too hot. We’ll see.

So I came home and saw this. I was so tired, I looked at it and thought, well that’s an interesting design. Did the boychild find that in the shed?

I wonder how it works? Oh yeah. It’s broken. Duh.

He also broke this…

It’s just the shed roof. It’s fine. He was trying to clear fire danger from the house area, and we knew the roof was deteriorating. But I’m not ready to get rid of this shed. I will, but not yet.

OK, I’m going to survive today. Labs all day. Then come home and finish the quilt and find the other one that has to be delivered to a show tomorrow. The man is playing a short show, but I’m not going. I should tell him that. Then I’m going to grade until the cows come home…which is gonna be a while, because we don’t have any cows.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.